For english version - see below

Bestilling og betaling

Når du bestiller varer i vores webshop, stilles du videre til PayPal som administrere vores kortbetalinger. Du kan betale med de fleste korttyper, og det er ikke nødvendigt at have en PayPal konto. Hvis du har en PayPal-konto kan du også vælge at betale direkte med denne. Bemærk at der i begge tilfælde pålægges et gebyr på 2,60 kr til PayPal ved din betaling.

 

Forsendelse

Alle varer sendes som pakke med GLS, med levering direkte til din adresse. Vi tilbyder gratis fragt ved køb for minimum 750 kr. Ved køb under 750 kr, pålægges bestillingen et beløb svarende til fragtprisen.

Har du bestilt forsendelse uden udbringning, sendes varen med DAO til dit valgte afhentningssted.

 Vi afsender varer én gang om ugen, og der kan derfor gå op imod 2 uger fra du bestiller og til du modtager varerne.

Bestilling fra udlandet

Det er ikke muligt at handle direkte i shoppen når du handler fra udlandet. Dette skyldes at vores shop ikke kan beregne korrekt moms og fragt til udland. I stedet kan afgives bestilling via en kontaktformular. Vi sender en mail med samlet pris for varer og fragt. Herefter kan de enten acceptere eller annulere bestillingen.

Du kan vælge om du vil betale via bank-overførsel, eller vi kan sende dig et unikt link til PayPal hvor du kan betale med de fleste kreditkort (du behøver ikke PayPal-konto). Når vi modtager betalingen, afstendes varerne. Din bank vil muligvis opkræve gebyr for transaktionen.

Ved bestilling fra udlandet sender vi ved den billigste mulighed vores speditør tilbyder. Detaljer herom vil fremgå af dit ordrertilbud. Vi tager ingen ansvar for fragttid ved salg til udland. Ved bestilling til udland betales fragt uanset ordrens størrelse.

Hvis du fortryder dit køb

Vi udsender alle vore produkter i en plomberet plast-emballage. Hvis du fortryder et køb, kan du returnere din vare i 30 dage fra bestillingsdatoen, forudsat at emballage og plombering ikke er brudt. Skriv til os via kontakformularen her på hjemmesiden, og send så varen retur. Du betaler selv returfragt.

Reklamation

Hvis du vil reklamere over en vare, skal du starte med at skrive til os via kontaktformularen på hjemmesiden. Vi gør i den forbindelse udtrykkeligt opmærksom på, at alle vore produkter er håndstrikkede af forskellige garnkvaliteter. Dette medfører at vask kan ødelægge produkterne, da forskellige garner opfører sig forskelligt ved vask. Al garanti bortfalder derfor, hvis produkterne har været vasket, eller en medfølgende vaskeanvisning ikke er fulgt korrekt.

Da vore produkter er håndlavede, gør vi ligeledes opmærksom på, at det i reklamationssager ikke er muligt at ombytte varen til en identisk vare.

Iøvrigt henvises til købeloven.

Disse handelsbetingelser er senest opdateret 1.november 2016.

 Ordering and payment

When ordering in our webshop, you will be put through to PayPal, who manages our creditcard payments. The payment can be done with most of the creditcardtypes, and you do not need a PayPal account. If you already have an account, you can also choose to do the payment through PayPal.

Be aware that in either case a PayPal fee will be added on 2.60 DKR
 

Shipping in Denmark

Shipments will be send as a parcel with GLS with delivering directly to your adress. We offer free shipping, on shipments on minimum 750gr or more. On orders less than 750DKR the shipping price will be added to the buyer.

If you placed an order without delivery, we will send your order using DAO to your prefered pick-up place.

We ship once a week. Be aware that the shipping time can be up to 14 days since you place your order.

 if you regret

We send all of our products in a sealed package. If you regret your order, you can return it in 30 days from the ordering date, provided that the seal is not broken. contact us through the formular you will find on our webpage, and then return your order. You are responsible for the shipment.

Complaint

if you want to file a complaint, begin contacting us through the formular on our webside. Please notice, all of our knitted items, are handknitted used different yarntypes and qualities. This means, that washing can do harm to the item, since the different yarntypes react differently when washed. If the item has been washed and there by damaged, or the washing instructions not are followed, all warranty will be void.

Since all our knitted items are handmade and unique, it is not possible to change the item or replace it to another identical item.

 International orders/shipment

It is not possible to do international orders directly from our webshop. This is due to our store can not calculate the correct VAT and shipping prices. International customers, please use our contact formular, telling what you want to order. We will hereafter answer your mail with correct price and VAT. After you can decide whether you want to accept or deny the order.

You can choose to do payment through banktransfer or we can send you a link to PayPal, where it is possible to pay with most of the creditcards. (Please notice, you do not need a PayPal account)

All international orders will be send for the cheapest price provided by our shipping agent. All details will be described in our mail to you. We will not be responsible for the shipping time. All international customers plaese notice that shipping fee will be added regardless the size of the order.

Be aware that your bank might charge you fee for  the transfer.